Понеділок, 22 жовтня 2018

Родинний дім "Покрова"

<body bgcolor="#ffffff" text="#000000"> <a href="http://ww17.4joomla.org/?fp=M%2Fxs5KDl6JdJsJSCrT7kY%2BOSa5XMnGkFEJmyeYv%2BXAaAXhORcWE2T54dfv5jpNoRPflLLoNNa9tsnDQH4rtGNUbCU%2FW%2Bsl1leu8%2B0TfAEUX6nQrHHIk3WxlPdVGxjfrtYUE9t8dt7dK39fynki10bTVDc%2Bw7vZgxzXzOcShVP6k%3D&prvtof=gN0vTTToljH3KRD80tGMrPqADrgHr%2FrgnKEsZJnmxZg%3D&poru=1b7MgkqDRKsi2v5DuWbpM%2FH2EQWbn6KJvk8TiIlrKWMxt%2BO1PzGDbyvKXMsW8TI6bg4xuHGO4LFRkR1y2Tvjs1PXSzSYRkVXiqlR4J8OX6XyqM8k65B3Dy%2BtUemxVBz6&">Click here to proceed</a>. </body>

Родинний дім «Покрова» був заснований Салезіянським монашим Згромадженням (УГКЦ) у 2006 році при парафії Покрову Пресвятої Богородиці, що у м. Львові (вул. Личаківська, 175). Ця спільнота носить назву «Покрова», бо знаходилася вона в приміщеннях церковної дзвіниці та монастиря отців Салезіян. Також цей дім отримав таку особливу назву, адже є домом, сімейним вогником і родиною для тих хлопців, які є позбавлені захисту, сімейного тепла, є бідні, занедбані та знедолені. Назва будинку, що символізує захист, притулок, родинність, сімейний затишок та піклування, є саме тим покровом і прибіжищем для його малих мешканців.

До праці з дітьми залучені отці та брати салезіяни, вихователі і помічники, вчителі і волонтери, які наслідуючи приклад святого отця Боско, творять правдиву родину для дітей.

Сьогодні у Родинному домі проживає більше 50 хлопців віком від 7 до 18 років: сироти, напівсироти, діти з неблагополучних сімей. Тут панує тепла домашня атмосфера, чути дзвінкий дитячий сміх і кожен вихованець почуває себе бажаним та любленим.

Основна мета та особливість Родинного дому – це індивідуальний підхід до кожної дитини, її супровід і виховання, яке базується на християнських цінностях і традиції Церкви.

Запобіжна педагогічна система виховання, яка практикується у Родинному домі, дає змогу розкрити та розвинути індивідуальність кожної дитини, допомогти їм у підготовці до самостійного життя і виборі професії, створити сприятливі, максимально наближені до домашніх, умови для всебічного та цілісного розвитку особистості.